13 Ağustos 2019 Salı

SEO 2019 ve Link İnşası


Link inşasının 2019’da kaybolması beklenmemektedir, ancak kalite bağlantıları arayan bir strateji oluşturmak her zamankinden daha önemli olacaktır. Değer katmazlar ve hedef içinde bir otorite oluşturmanıza yardımcı olursa, yeni bağlantılar hedeflemeye hiç gerek yoktur.
Bu her zaman en iyi sıralamanın en popüler sitelerden geldiği anlamına gelmez, ancak endüstrinizle alakalı sitelerden kapsama almak için hala çok önemlidir. Yönlendirme trafiği sitenizin organik arama sıralamasına hala katkıda bulunurken, bağlantı kurmayı uzun vadeli bir süreç olarak düşünmeye de yararlıdır.
2019’da başarılı bir SEO stratejisi, bir markanın daha uzun vadede faydalı olacak güçlü kişiler ve bağlantılar geliştirmesine yardımcı olan ilişki kurmaya doğru ilerleyecektir.
2019 seo için zorluk, konuk bloglarıyla ve bunları bir markanın itibarından ödün vermeden bir bağlantı kurma stratejisinin ayrılmaz bir parçası olarak nasıl dahil edeceği ile ilgileniyor olacak. Back in May, Google, bağlantı yayınlama konusundaki konuk yayınlamaya çok fazla güvenen yayıncıları, spam gönderen ve şüpheli bağlantıları kontrol altına almak için konuk bloglara daha yakından bakacaklarını belirtti.
Bu, başarılı sonuçları getirebilecek tek bir bağlantı yerine tam bir arka bağlantı profili amaçlayan daha çeşitlendirilmiş bir bağlantı kurma stratejisine duyulan ihtiyacı ortaya çıkarmaktadır.
SEO 2019 ve Kullanıcı Deneyimi
SEO için kullanıcı deneyimi 2019 yılında daha da önemli hale gelecektir. Google, kullanıcıya odaklandığından ve daha fazla siteyi ziyaretçileri için sorunsuz bir gezinim kolaylığı sunması gerektiğini açıkça belirtmiştir.
İyi bir kullanıcı deneyimi, ziyaret ettikleri sayfaları çeken kişilerin şansını artırmaktadır. Bu, arama motorlarının hangi sayfaların insanlar için daha yararlı olduğunu keşfetmesine yardımcı olur ve başkalarını daha çok tercih eder.
İlk adım, bir sitenin hızını, okunabilirliğini ve gezinme yapısını izleyerek bunların doğru değişikliklerle nasıl geliştirileceğini incelemektir. Ziyaretçilerin göz atma alışkanlıklarına daha yakından bakmak yararlı bilgiler sağlayabilir. Örneğin, doğrudan ziyaretten gelen ziyaretler yalnızca 30 saniye sürerse, bu muhtemelen içeriğin veya kullanıcı deneyiminin sitenizin dönüşümlerini incitmekte olduğu anlamına gelir.
Gerek günümüzde gerekse önümüzdeki yıllarda mobil cihazların kullanımının bu denli artması göz önünde bulundurursak mobil odaklı seo ve mobil tasarımın bir hayli önemli olduğunu 2019 seo çalışmalarında büyük önem taşıyacağını söylemek gerekiyor.
Mobil SEO 2019 ve Hızlandırılmış Mobil Sayfalar (AMP) , SEO, daha alakalı ve kişiselleştirilmiş deneyimlere doğru yönelirken, UX, bir etkileşim kitlesi oluşturarak arama trafiğini sürdürmenin anahtarı olacaktır. Sadık bir kitleye dönüştürmek veya arzulanan etkileşimi sağlamazsa, arama trafiğinde bir artış olması artık yeterli değildir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder