Link inşasının 2019’da kaybolması beklenmemektedir, ancak
kalite bağlantıları arayan bir strateji oluşturmak her zamankinden daha önemli
olacaktır. Değer katmazlar ve hedef içinde bir otorite oluşturmanıza yardımcı
olursa, yeni bağlantılar hedeflemeye hiç gerek yoktur.
Bu her zaman en iyi sıralamanın en popüler sitelerden
geldiği anlamına gelmez, ancak endüstrinizle alakalı sitelerden kapsama almak
için hala çok önemlidir. Yönlendirme trafiği sitenizin organik arama
sıralamasına hala katkıda bulunurken, bağlantı kurmayı uzun vadeli bir süreç
olarak düşünmeye de yararlıdır.
2019’da başarılı bir
SEO stratejisi, bir markanın daha uzun vadede faydalı olacak güçlü kişiler
ve bağlantılar geliştirmesine yardımcı olan ilişki kurmaya doğru
ilerleyecektir.
2019 seo için zorluk, konuk bloglarıyla ve bunları bir
markanın itibarından ödün vermeden bir bağlantı kurma stratejisinin ayrılmaz
bir parçası olarak nasıl dahil edeceği ile ilgileniyor olacak. Back in May,
Google, bağlantı yayınlama konusundaki konuk yayınlamaya çok fazla güvenen yayıncıları,
spam gönderen ve şüpheli bağlantıları kontrol altına almak için konuk bloglara
daha yakından bakacaklarını belirtti.
Bu, başarılı sonuçları getirebilecek tek bir bağlantı yerine
tam bir arka bağlantı profili amaçlayan daha çeşitlendirilmiş bir bağlantı
kurma stratejisine duyulan ihtiyacı ortaya çıkarmaktadır.
SEO 2019 ve Kullanıcı
Deneyimi
SEO için kullanıcı deneyimi 2019 yılında daha da önemli hale
gelecektir. Google, kullanıcıya odaklandığından ve daha fazla siteyi
ziyaretçileri için sorunsuz bir gezinim kolaylığı sunması gerektiğini açıkça
belirtmiştir.
İyi bir kullanıcı deneyimi, ziyaret ettikleri sayfaları
çeken kişilerin şansını artırmaktadır. Bu, arama motorlarının hangi sayfaların
insanlar için daha yararlı olduğunu keşfetmesine yardımcı olur ve başkalarını
daha çok tercih eder.
İlk adım, bir sitenin hızını, okunabilirliğini ve gezinme
yapısını izleyerek bunların doğru değişikliklerle nasıl geliştirileceğini
incelemektir. Ziyaretçilerin göz atma alışkanlıklarına daha yakından bakmak
yararlı bilgiler sağlayabilir. Örneğin, doğrudan ziyaretten gelen ziyaretler
yalnızca 30 saniye sürerse, bu muhtemelen içeriğin veya kullanıcı deneyiminin
sitenizin dönüşümlerini incitmekte olduğu anlamına gelir.
Gerek günümüzde gerekse önümüzdeki yıllarda mobil cihazların
kullanımının bu denli artması göz önünde bulundurursak mobil odaklı seo ve
mobil tasarımın bir hayli önemli olduğunu 2019 seo çalışmalarında büyük önem
taşıyacağını söylemek gerekiyor.
Mobil SEO 2019 ve Hızlandırılmış Mobil Sayfalar (AMP) , SEO,
daha alakalı ve kişiselleştirilmiş deneyimlere doğru yönelirken, UX, bir
etkileşim kitlesi oluşturarak arama trafiğini sürdürmenin anahtarı olacaktır.
Sadık bir kitleye dönüştürmek veya arzulanan etkileşimi sağlamazsa, arama
trafiğinde bir artış olması artık yeterli değildir.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder